×

Pokojowo, po dziecięcemu- wykończamy się nawzajem

źródło
Mniej więcej rok temu przeprowadziliśmy się z domku w środku pola, do mieszkania w mojej rodzinnej kamiennicy, w samym centrum miasta. Od tamtego czasu ciągnie się za nami remont....


Od roku Polka nie miała swojego pokoju. Co tam zabawki w salonie, uwielbiam w nocy stawać na klocku lego, kredki są świetną dekoracją stołu, a lalki najlepiej śpią na podłodze w kuchni. Przecież to pięknie, jak wchodzisz do domu i od razu widać, że mieszka tu chaotycznie twórcze dziecko :) No dobra, mam dosyć zagraconego salonu....

Prace ruszyły, pokoik pomalowany, mebelki kupione i złożone. Pozostała kwestia dodatków i na nich wydatków. Niby drobne kwoty, niby...

Plan mam, a oto moje pokojowe wymarzone dodatki:

* na drobne rzeczy: pluszaki, kuchenne gary, płyty z muzyką- drewniane skrzynki:


źródło

* lalki też muszą gdzieś spać, a plastikowy wózek już Polka załatwiła. Od dawna planuję zakup drewnianego, mam nadzieję, że taki sprosta polciowym testom wytrzymałościowym.

wózek z allegro

i pościel

* oświetlenie. Ważne, bo w polciowym pokoju nie ma okien.  Spokojnie, nie jest to pokój bez klamek, tych jest nawet za dużo. Są duże suwane drzwi (i jeszcze dwie pary zwykłych), dzięki którym wpada światło. Jeszcze nie zdecydowałam, ale podoba mi się coś w tym stylu:

motylowa lampa

* nowe łóżeczko potrzebuje nowej oprawy. Pościel w gwiazdki czy kropki, brązowa lub beżowa, by przełamać zielono-biały monopol w pokoju:

Dots My Love
* pewnie jeszcze jakieś półki na pierdółki :)

takie okrągłe
Lub zwykłe
* i na nocne mroki i mruki lampka:

Pabobo
Mam tylko nadzieję, że wykończanie polciowego pokoju nie będzie trwało kolejny rok, bo szybciej ja się sama wykończę- remontowym stresem i bałaganem

11 komentarzy:

  1. skrzynki się sprawdzają i świetnie wyglądają :) ja też zawsze wejdę na jakąś zabawkę Piotrusia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynki widziałam gdzieś na jakiś wizualizacjach i inspiracjach, a akurat szukała pudeł na zabawki- te są lepsze niż pudła i ładniejsze :)

      Usuń
  2. Skrzynki piękne :) Te ciemne idealne w moim guście :)
    Drewniany wózek też cudny. Dokładnie taki sam, albo podobny Lili dostanie w sobotę i na początku będzie służył jako pchacz :)
    Już się nie mogę doczekać, aż będzie z nim spacerować :) :).

    Robienie pokoju cały czas przed nami póki co nawet nie chce o tym myśleć :)

    Koniecznie się potem pochwal jak urządziłaś :)
    Ładne dodatki widziałam ostatnio w takiej małej kwiaciarni na przeciwko Nowaczyńskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam taki wózek na roczek, w końcu nie było funduszy, a na gwiazdkę Pola dostała zwykły plastikowy. Popsuła bez możliwości naprawienia, więc w końcu będę mogła kupić ten wymarzony i trwalszy.
      Za szybko się nie pochwalę, pewnie kilka miesięcy to jeszcze potrwa :)

      Usuń
  3. o te skrzyneczki to świetny pomysł gdzie je można kupić? Lampę sufitową mamy bardzo podobną , a lampkę nocną w nietoperze , wózek też taki sam, przy skręcaniu poproś męża aby założył nakładki na śrubki w kołach bo nam kółka odpadały , w zasadzie półeczek też jeszcze nie mam , u nas królują dodatki w sowy i nietoperze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero wszystko w planach i pewnie będę co miesiąc kupować coś, na pierwszy ogień właśnie skrzynki, czekam na przypływ gotówki :P Skrzynki z allegro: http://allegro.pl/drewniana-skrzynka-dekoracyjna-biala-40x40x20-i4283885103.html Podobno podwójnie szlifowane, więc mam nadzieję że będą bezpieczne.

      Usuń
  4. Skrzynki są super, tyle te z wooden story to jakieś przegięcie kosztują fortunę. W przyszłym roku czeka nas przeprowadzka do własnego M więc wiem, że skrzynki tam się pojawią - kupione lub zbite przez Dziadzia, oszlifowane i pomalowane przez Tatę :) taki rodzinny handmade :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ta pościel *-* Sama bym taką przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie nawet nie patrzę na akcesoria do dziecięcych pokoików, bo mieszkamy we czwórkę w jednym pokoju. Kiedy to się wreszcie zmieni będę szaleć po sklepach i urządzać. Teraz bym się tylko wkurzała, że nie mogę/nie mam miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzynki świetne , te Ciemne bardzo mi się podobają . Trzymam kciuki żeby pokoik jak najszybciej był gotowy :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami swoją opinią :)

Copyright © domatorka.blog , Blogger